onsdag den 15. april 2015

Påskedage og miniferie

Glemte helt at skrive om vores påske mini ferie. Da jeg jo arbejder i detail branchen er der desværre ikke så lang ferie som de fleste andre. Men vi fik det planlagt maget godt i år. Så moster tog mandag fri for at passe rødderne, torsdag kunne jeg holde fri og manden onsdag. Så vi slap for nødpasning i en anden instiuation den dem de er vant til. 

Torsdag drog vi mod det jyske til farmor og bedstefar. 

Sejlturen Odden - Århus er altid et hit hos drengene. 

Fredag havde vi den fornøjelse at været var super lækkert så vi kunne tage ud til den lokale klit 




Lørdag stod på arbejde og søndag påskefrokost med min familie i Greve strand. 


Efter påskefrokost tog min søster jeg et smut ind til Kbh på Mojo bar for at høre Aske Jacoby spille. Super hyggeligt. 


Ingen kommentarer: