tirsdag den 18. marts 2014

Jeg er pavestolt af mig selv



Fuck janteloven, i dag kan jeg kun sige, jeg gjorde det jeg kunne godt. Har længe ønsket mig et nyt betræk til vores drømme/voksi-pose.

Da vi købte den brugt og selv nu både har brugt den flittigt til både Villads og Bertram. Men syntes der var lidt mange penge at betale for at få andre til at sy et. Så da Dronningen kom i hus sidste år. Besluttede jeg mig for at det var en udfordring til mig selv. Og efter mange stofs-/ hobbybutikker/hjemmeside besøg, fandt jeg endelig det stof det matchede min ide i hoved.

Og efter mange aftners arbejde og en feriedag i dag uden børn, lykkedes det sgu.....

Det nye fine betræk, undskylder for billede kvaliteten, men prøver igen i morgen i dagslys
Åben
Det originale betræk




1 kommentar:

Unknown sagde ...

Wow, hvor er du sej! Den er super flot.