tirsdag den 15. juli 2014

Ferie med stort F

Nøj hvor er det dejligt at holde ferie. Der er første gang siden jeg gik i folkeskole, så jo var i det sidste årtusindene, jeg har holdt 3 uger i træk. Det er lykkedes mig at stresse totalt af og nyde livet. Også selv vi har rejst, har haft gæster og har besøgt familie. Har nået bon-bonland, Bakken og Legoland inden for en uge rejst distancen Kbh - Oslo - Stockholm - Kbh. Kørt Bertram ind i ny vuggestue, han og jeg er bare super glade for den. Lidt krea er det også blevet. Vi har sovet længe (kl 8.30, tror sidst var gør vi fik børn) nydt vores have samt gået fældet det gamle pæretræ der var gået sygdom i. Har besøgt en masse legepladser. Set dejlige veninder og venner. Og det bedste af det hele er, at ferien slet ikke er slut endnu. Som den optimist jeg er, er det stadig 5 dage tilbage ud af de 23, but who's counting. 
I morgen står den , hvis det holder tørvejr som Dmi har lovet, på maling af legehuset i haven. Så det kan holde til vinter. 


Så her kommer lidt billeder fra nogle fantastiske dage. 

Inden sengetid på Oslobåden ❤️🚢


Kan man andet end at elske den svenske natur

Se far en skovsnegl


Klar til at indtage Stockholm 

Junibakken, fantastisk oplevelse for de små. Kan helt klart anbefales 



Villavillekulla


Stockholms bedste legeplads, i parken ved Hallandsgaten. På sødermalm


Hygge hos Hanne og Ole (min mors moster og onkel) i Älta. Som er så søde at lade os bo hos dem. ❤️🌹

Besøg i Granda på hjem vejen. Så er kendt gor deres polkagris ( bolcher)

Hygge hjemme på terrassen, is er altid godt

Dejlig dag i bon-bonland ( ballonland, som Villands kalder det) med moster, morfar og Lena

Legoland, med faster, farfar og bedstemor. sidst jeg var der var i 2003. Der er sket "lidt" siden


Bertram blev sur over at man ikke kunne tage klodserne af. 
Kø selffie

Leg hjemme i stuen på en regnvejredag, med en god veninde

Starten på et kreaprojekt til køkkenet

Ingen kommentarer: