tirsdag den 3. december 2013

Fælder du selv juletræet, eller køber du?

Uh ha, det bliver er ultra kort indlæg i dag, har først lige gået drengene til at sove nu, så står selv med det ene ben i sengen. Da jeg har et møde i Århus i morgen fra 10-12. Så skal lige hente en medarbejder 6.30 inden køren går mod det jyske. Men så kan man jo lige nå et smut forbi Salling, en fantastisk ting jeg misunder jyderne. 


Nå til dagens spørgsmål, meget simpelt svar. KØBER!!!

For, for det første, ved vi at noget vi er enige om er at vi er uenige om hvordan et træ skal se ud, og så er der jo bedre at stå hos de lokale spejder, der er udvalget dog rimelig begrænset. 
Hvis vi skal stå i en plantage og vade længere og længere væk fra bilen i kampen om det perfekte juletræ, så er der helt sikkert dømt skilsmisse inden vi er færdige. 
For det andet, vi arbejder begge sent så det vil være mørkt når vi skal ud og hente der, og weekenden inden jul, skal jeg arbejde meget. 
Og sidst men ikle mindst synes jeg det er rart at støtte de lokale spejder, kan huske hvordan jeg som spejder pige i 89-90 stykker stod bund frossen på Aksel torv og solgte juletræer for at vi kunne komme på spejderlejer den kommende sommer. 


Ingen kommentarer: