søndag den 3. januar 2016

Det var den jul

Sidder på vej hjem fra det jyske, har været en smuttur sammen med min familie ovre hos farmor og bedstefar. Men nu er juleferier slut for mit vedkomne. I morgen kalder arbejdslivet atter igen. Mine drenge komme først hjem på tirsdag. Så de næste par dage skal bruges på at få arbejdet og udhvilet. Synes december har været hård ved mig i år. Er vant til at arbejde meget op mod højtiderne. Men synes, der har været utrolig lange dage og mangel på søvn i år. Kan være fordi drengene er begyndt st gå til en masse, have lege aftaler, og der skulle julehygges med Nissen med hjem fra børnehave mm. 

Så de næste par dage, bliver fritiden efter arbejde brugt på mig selv

Der skal hygges med film og sofa sidning. Inden nytåret banker på døren og et nyt år begynder. 

Har besluttet mig for ar bruge ekstra meget tid på kreativiteten i 2016, det skal være mit nytårs forsæt. 

Min et projekt om måneden, om det så bliver afslutningen på nogle af de halv færdige projekter jeg har liggende. 

Godt nytår til alle

Majken

Ingen kommentarer: