tirsdag den 2. december 2014

3. December. Julepynt


Jeg elsker jule pynt. Tror aldrig jeg bliver træt af det. Og hertil skal så lægges at vi på mit arbejde sælger der fra 1. November. Men jeg elsker det. Synes det er så hyggeligt. Det er som om at det er tital tilladt at gå fra minimalistisk indretning til total Gertrud Sand, denne ene måned om året. Det er primært vores stue der står for skud og bliver pyntet op. Som reglen den 1. Søndag i advent. Og  i år var ingen undtagelse. Drengene og jeg havde fået farmand til at hive vores 3 flyttekasser med julepynt ned fra loftet inden man tog til firma julefrokost. Så vi rigtig kunne hygge os med at pynte op. Drengene var helt elektriske og for rundt og lagde nisse på alle tomme flader i hele stue og trolden ville ogs gerne have julemænd og nisser ond på sit værelse. Advents kransen blevet lavet af undertegnet. 

Ingen kommentarer: