onsdag den 9. april 2014

Ønsker

Selv om der er laaaaaaannnnng tid til jeg har fødselsdag (en måned gør maget ved tingene) er jeg så småt begyndt at finde ønsker frem. Og synes jeg for en gang skyld har mange ønsker

Nr 1
Disse stole fra Idemøbler, synes de er under skønne og så er de på tilbud lidt endnu, 3 af dem ville passe så fint i vores stue
Nr 2.
Da vi jo er igang med at lave nyt køkken, har jeg fundet disse fliser. Det er bare et Must have.  Men min mand har lovet mig dem. Men se dem lige her http://haandmalet.dk/shop/koekken-med-store-3030p.html

Nr. 3
En ny lampe til det nye køkken, dog er vi ikke blevet helt enige om, om den giver det rette lys. Men i det tilfælde så har jeg allerede et andet sted den passer ind.


Nr. 4
Til havens beboer, er jeg stødt på dette helt fantastiske fuglehus. Er det ikke bare kært. Kan købes på den svenske hjemme side wildlifegarden.se. Det ligner næsten vores eget træhus

Nr. 5
En Classiker skal der jo være plads til og 2 mere af disse, så er samlingen komplet
Nr. 6
Selv sæsonen for brændeovn, heldigvis er ved at være ovre. Så står denne også på ønskesedlen. Den vil passe så fint ind her hjemme



Ingen kommentarer: